Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás árak és a linképítés

A keresőoptimalizálás árak a linképítés mennyiségétől és minőségétől függnek,

A keresőoptimalizálás rangsorolási jelzések nem nyilvánosak, ezért csak következtetni lehet, illetve lesni a Google szakembereinek nyilatkozatatit azzal kapcsolatban, hogy mi, mennyire lényeges a Google számára. A helyzet ráadásul évről-évre mindig módosul, általában jelentősen. De azért egy cikkben összeszedtük, hogy elvileg melyek lehetnek a legfontosabb keresőoptimalizálás rangsorolási tényezők 2017-ben a Google számára.

Beleszámítanak külső és belső linkek, a tartalom relevanciája, a weboldal használhatósága, stb. Hogy pontosan mi minden, ahhoz az egyik legjobb támpontot még mindig a keresőoptimalizálással foglalkozó cégek tapasztalatai adják. Ezek a vizsgálatok azt mutatják meg, hogy a weboldalak mely tulajdonságai milyen erős kapcsolatban vannak a jobb helyezéssel. De persze erősen támaszkodunk a Google szakembereinek elejtett megjegyzéseire is.

A RANGSOROLÁSI TÉNYEZŐK KÖZÜL A LEGFONTOSABBAK MÉG MINDIG A LINKEK, DE…

A linképítés szerepe a keresőoptimalizálásban:

annak ellenére, hogy az elmúlt évek a linkek fontosságának csökkenéséről szóltak a keresőoptimalizálásban, még mindig a linkek számítanak a legfontosabb tényezőnek a rangsorolásnál a Moz, a Backlinko, Stone Temple Consulting és a Searchmetrics vizsgálatai szerint is. Ugyanakkor a Searchmetrics 2016-os tanulmánya úgy fogalmaz, hogy a weboldalakra mutató külső linkek ma már csak egyetlen rangsorolási tényezőt jelentenek a sok közül. A korreláció ugyan magas maradt a linkek és a helyezés között, azonban egyre csökken a fontosságuk. Az olyan felhasználói jelzések ugyanis, mint az, hogy milyen gyakran kattintanak az emberek egy-egy találatra, illetve mennyi ideg maradnak egy adott weboldalon, jobban segítik a keresőmotorokat annak meghatározásában, hogy az adott oldalnak mennyire sikerült választ adnia a felhasználóban felmerülő kérdésre.

keresőoptimalizálás árak

keresőoptimalizálás

Gary Illyes, a Google szakembere ugyanakkor egyenesen azt állítja, hogy akár linkek nélkül is el lehet érni jó helyezést olyan kulcsszavakra, melyekre csak közepes verseny van.
Persze van aki mást mond. A Stone Temple Consulting vizsgálata ugyanis “közel tökéletes egyezést” talált a jó Google-helyezés és az oldalra mutató linkek között. A tanulmány ennek érdekében 6 ezer találati oldal esetében vizsgálta meg az első 50 helyen szereplő weboldalt, és összevetette a linkek számát a helyezéssel. Ez pedig azt mutatta, hogy akármennyire is szofisztikált ma már a Google kereső-algoritmusa, a helyzet az, hogy a linkek tökéletesen meghatározzák azt, hogy milyen helyen szerepel egy adott weboldal a találati oldalakon.

Ezért a keresőoptimalizálás Budapesten

 

Novum ajtó és Használt autó, elektromos autó, gluténmentes étterem, pehelypárna és pehelypaplan, munkaruházat

ajto használt autó, elektromos autó Automotive surgery használt autó használt autó, elektromos pehelypárna és pehelypaplan elektromos autó és használt autó bp elektromos autó használt autó best linksNovum ajtó és Használt autó, elektromos autó, gluténmentes étterem, pehelypárna és pehelypaplan, munkaruházat

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!